INFORMACE


DATUM 19.-21.2.2021

REGISTRACE

STARTOVNÍ LISTINA

PARKING

Projeďte si individuálně upravené trasy v souladu s opatřeními Vlády ČR!

Přispěj na úpravu tratí ZDE.

Kdy a kde?

Od pátku 19. 2. 2021 do neděle 21. 2. 2021 je pro Vás v časech

  • Pá - 9:00 - 18:00
  • So - 9:00 - 18:00
  • Ne - 9:00 - 16:00

připravena časomíra v místě tradičního startu - na Božím Daru, kde je možné si individuálně projet trasu s měřeným časem.

Technika

  • V pátek a sobotu volně
  • V neděli klasicky

Podoba tratí pro všechny 3 dny:

Pro dospělé bude připravena a označena trasa 12 km a 22 km, kterou je možné si individuálně projet. Na neděli bude navíc připravena a označena trasa 45 km.

Pro děti budou připraveny trasy 0,5 km; 1,5 km; 6 km.

Všechny trasy budou upraveny na volnou techniku s jednou stopou pro klasickou techniku.

Příspěvek na úpravu tratí

Přes tento účastnický formulář můžete zakoupit příspěvek na úpravu tratí, a tím nás podpořit v tom, co děláme nejraději. Zakoupení příspěvku je možné POUZE online formou na výše uvedeném odkazu.

Cena příspěvku je 250 Kč pro dospělé a 100 Kč pro děti do 18 let. Příspěvek zahrnuje v rámci ceny následující:

  • Čepici / čelenku / šátek dle výběru (v rámci formuláře si vyberete dle Vašeho přání),
  • Dřevěnou účastnickou medaili,
  • Certifikát o absolvování trasy,
  • Měření času na trase,
  • Účastnické číslo s čipem a měřící technologií,
  • Tyčinku

Prvních 150 z vás, kteří přispějí na úpravu tratí, navíc obdrží slevu 500 Kč na hole Haakon dle vlastního výběru.

Příspěvek lze zakoupit ZDE

Účastnický balíček bude poslán poštou na adresu uvedenou při zakoupení příspěvku.

Přispět na úpravu tratí zakoupením příspěvku je možné POUZE ONLINE do pondělí 15.2.2021 do 12:00.

Účast

Trasu si projíždí každý individuálně v libovolném čase, tak abychom dodrželi všechna platná nařízení Vlády ČR.

Měření času a startovní procedura

Lyžaři se vydávají na trať individuálně od 19. 2. do 21. 2. mezi 9:00 a 18:00 (pozor, v neděli do pouze 16:00!).

Pro měření času je nutné mít nasazené účastnické číslo, které obdržíte poštou po zakoupení příspěvku na úpravu tratí.

Startovním koridorem je možné projet opakovaně, a až se účastník rozhodne, že chce jet na ostro, jde do odděleného koridoru se startovní brankou, kterou projede a od té chvíle se mu měří čas. Pozor, startovní brankou je možné projet pouze 1x. Každý se může účastnit výzvy několikrát (volně i klasicky), ale vždy to vyžaduje zakoupení dalšího příspěvku. Kolik příspěvků pořídím, tolikrát mohu na měřenou trať, tak praví staré známé pořekadlo.

Cíl

Cíl se uzavírá v pátek a sobotu v 18:00, v neděli poté v 16:00. Do tohoto času je nutné projet cílem.

Doprava

Dopravu si zajišťuje každý účastník individuálně, lyžařům není poskytnuto žádné zázemí ani místo vyhrazené k odkládání věcí.

Občerstvení

Pro účastníky není před, v průběhu, ani po dokončení běhu připraveno žádné občerstvení.

Zdravotní zajištění

Není zajištěno. Účastník vstupuje na trať individuálně a na vlastní nebezpečí. Zakoupením příspěvku na úpravu tratí souhlasí s podmínkami uvedenými u všech druhů příspěvku, které jsou uvedeny i zde o pár řádků níže. V případě potřeby volejte linku 155.

Zakoupením příspěvku plátce potvrzuje, že:

  • na trať či tratě vstupuje na vlastní nebezpečí,
  • na trať či tratě vstupuje jednotlivě,
  • je si vědom, že není k dispozici zázemí, převlékárny, ani místo vyhrazené k odkládání věcí,
  • na sebe přebírá veškerou zodpovědnost za dodržování aktuálně platných opatření Vlády ČR a Ministerstva zdravotnictví,
  • na sebe přebírá odpovědnost v případě poškození cizí věci,
  • na sebe přebírá plnou odpovědnost v případě ztráty či odcizení osobních věcí a sportovního vybavení.
  • bere na vědomí a souhlasí s tím, že jeho osobní údaje (jméno, příjmení, datum narození, telefon, email, adresa), budou zpracovány pro účely rozeslání informací týkajících se příspěvku na úpravu tras a distribuce účastnických balíčků

Příspěvek lze zakoupit ZDE

Startovné a časy startů

Pro držitele Euroloppet pasu 20% sleva na startovné při přihlášení v místě konání závodu 

V ceně startovného obdrží každý závodník originální upomínkový předmět s logem série Stopa pro život, startovní číslo, občerstvení na trati a teplé jídlo v cíli závodu. Dále má závodník možnost využít mazací servis a úschovnu oblečení ve vyhřívaném velkokapacitním stanu. 

Registrace 

On-line registrace do 17.2.2021 

Registrace na místě:

  • pátek 19.2.2021     16:00 - 20:00
  • sobota 20.2.2021   7:30 - 9:00  a  12:00 - 16:00 
  • neděle 21.2.2021    7:30 - 9:30 

Výdej startovních čísel a nové registrace proběhnou na Městském úřadě Božího Daru  

Kategorie

Vyhlášení výsledků

Sobota 20.2.2021

  • 13:00             trasy 0,5 km / 1,5 km / 6 km
  • 14:00             trasy 12 km / 22 km 


Neděle 21.2.2021

  • 14:30              trasy 12 km / 22 km / 45 km